SPIRERNE

Netværk for alle familier med børn i alderen 0-3 år

Spirerne ønsker at være et åbent fællesskab, hvor alle er velkomne. Vores formål er at øge kendskab og relationer til andre børnefamilier samt skabe relevante og spændende tilbud til de helt små og deres forældre. Vi vil altså gøre det mere attraktivt at være børnefamilie i Citykirken.

Spirerne består i øjeblikket af tre tilbud:

• Mødregruppe – for forældre på barsel og deres børn. Mødes ugentligt i Citykirken/hjemmene
  • SpireKirke – Børnekirke for de helt små 1-3-årige
  • Sociale arrangementer/events/kurser – eksempelvis førstehjælpskursus til babyer, Citygrupper, udflugter for hele familien og meget mere

Mødregruppe og SpireKirke er gratis og det er vores sociale arrangementer også tit.

Så hvis I er en familie, der har et eller flere børn i alderen 0-3 år, kan I holde jer opdateret på vores facebookgruppe “Spirerne i Citykirken”, hvor vi vil fortælle mere om nye tiltag og kommende begivenheder.

I er også meget velkomne til at kontakte os på spirerne@ckirken.dk, hvis I har spørgsmål.

Vi mødes: I kirken
Hvornår: Hver søndag kl. 11

Begivenhedskalender

Der er i øjeblikket ingen fremtidige begivenheder i kalenderen.
Se hele kalenderen

Følg med i vores Facebook-gruppe